Syömällä solakaksi

Eikö kalorien laskeminen kiinnosta? Tutkimusten perusteella painonhalllinta onnistuukin parhaiten viisailla ruokavalinnoilla.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi käy pitää paino kurissa. Seuraavilla tutkimuksiin perustuvilla ohjeilla voi pysyä hoikkana koko ikänsä. Kaloreiden laskeminen ei ole ratkaisu, vaan oikeiden ruoka-aineiden valinta.

Kolmen suuren tutkimuksen tiedot 16 vuoden ajalta osoittivat, että paljon jogurttia, äyriäisiä, kalaa ja pähkinöitä syöneet ihmiset yleensä laihtuivat vuosien kuluessa, kun taas suuri määrä vehnäleipää, perunaa ja makeisten hiilihydraatteja saa ihmiset lihomaan.

Tutkimusten mukaan on ensisijaisesti tärkeää syödä ruoka-aineita, joilla on alhainen glykeeminen indeksi, ja jotka eivät siksi aiheuta suuria verensokerin heilahteluja.

Matala glykeeminen indeksi

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background