Syömällä solakaksi

Eikö kalorien laskeminen kiinnosta? Tutkimusten perusteella painonhalllinta onnistuukin parhaiten viisailla ruokavalinnoilla.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi käy pitää paino kurissa. Seuraavilla tutkimuksiin perustuvilla ohjeilla voi pysyä hoikkana koko ikänsä. Kaloreiden laskeminen ei ole ratkaisu, vaan oikeiden ruoka-aineiden valinta.

Kolmen suuren tutkimuksen tiedot 16 vuoden ajalta osoittivat, että paljon jogurttia, äyriäisiä, kalaa ja pähkinöitä syöneet ihmiset yleensä laihtuivat vuosien kuluessa, kun taas suuri määrä vehnäleipää, perunaa ja makeisten hiilihydraatteja saa ihmiset lihomaan.

Tutkimusten mukaan on ensisijaisesti tärkeää syödä ruoka-aineita, joilla on alhainen glykeeminen indeksi, ja jotka eivät siksi aiheuta suuria verensokerin heilahteluja.

Matala glykeeminen indeksi

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background