Parsa

Vihreä tai valkoinen terveysherkku.

Parsalla voi herkutella niin paljon kuin sielu sietää, sillä sen hyvää tekevien ominaisuuksien lista on pitkä. Mikä parasta, parsa sisältää niin paljon kuitua, että vatsa täyttyy vähin kalorein.

Osa parsan kuiduista on inuliini-hiilihydraattia, mikä tekee suoliston bakteerikannalle erityisen hyvää. Lisäksi parsassa on runsaasti foolihappoa, jota keho tarvitsee verisolujen tuotannossa ja jonka oletetaan suojaavan sydän- ja verisuonitaudeilta ja jopa joiltakin syöviltä.

Eikä missään nimessä pidä unohtaa parsan hienoa makua! Kokeile herkullisia, terveellisiä ja vähärasvaisia parsareseptejämme! Pienet parsaherkut sopivat mainiosti alkuruuaksi päivällisille ja illallisille tai kutsujen naposteltaviksi ja hiukopalaksi! Parsa-kampasimpukkakeitto on juhlava alkuruoka tai lounas ja parsa-broileriannos keveä pääruoka.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background