Nopeat omega-3-eväät

Pari viipaletta ruisleipää ja purkillinen savumuikkuja tai sardiineja on mainio ja näppärä lounas.

Säilykemuikku-, sardiini-, kilohaili- tai makrillileivät ovat täysipainoinen, runsaasti omega-3-rasvahappoja sisältävä ateria. Useimmat nimittäin saavat ravinnostaan liian vähän omega-3-rasvahappoja.

Savukala ja graavikala ovat myös oivallisia vaihtoehtoja. Erityisesti muikku, silakka, lohi, siika ja nieriä sisältävät runsaasti hyviä rasvahappoja.

Kalansaantia voi toki täydentää kalaöljykapseleilla, mutta tutkimusten mukaan ravinnosta saadut aineet imeytyvät paremmin kuin lisäravintoaineet.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background