Nopeat omega-3-eväät

Pari viipaletta ruisleipää ja purkillinen savumuikkuja tai sardiineja on mainio ja näppärä lounas.

Säilykemuikku-, sardiini-, kilohaili- tai makrillileivät ovat täysipainoinen, runsaasti omega-3-rasvahappoja sisältävä ateria. Useimmat nimittäin saavat ravinnostaan liian vähän omega-3-rasvahappoja.

Savukala ja graavikala ovat myös oivallisia vaihtoehtoja. Erityisesti muikku, silakka, lohi, siika ja nieriä sisältävät runsaasti hyviä rasvahappoja.

Kalansaantia voi toki täydentää kalaöljykapseleilla, mutta tutkimusten mukaan ravinnosta saadut aineet imeytyvät paremmin kuin lisäravintoaineet.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background