Päivä KUNTO PLUS -dieetillä

KUNTO PLUS -dieetillä syödään viitenä päivänä viikossa 5 x 250 kcal. Kokeile ensin vaikka päivän ajan – reseptit saat täältä.

Näitä elintarvikkeita sopii syödä!

KUNTO PLUS -dieetillä voit laihtua jopa kilon viikossa ilman nälän tunnetta. Dieetillä syödään monipuolista, terveellistä ja herkullista ruokaa, ja energiaa riittää myös treeniin. Mikä parasta, paino pysyy hallinnassa myös dieetin jälkeen!

Esimerkkipäivä

Aamiainen: Munakokkelia ja ruisleipää

Kokkeli 2 pienestä kananmunasta, ½ paprikaa, 50 g kirsikkatomaatteja ja 25 g pala täysjyväruisleipää.

Välipala: Latte ja tummaa suklaata

Caffè latte 1,5 dl:aan rasvatonta maitoa. 2 palaa tummaa suklaata.

Lounas: Broileria ja uunijuureksia

Ohje

Välipala: Juustonäkkileipä

2 viipaletta runsaskuituista täysjyvänäkkileipää, 2 viipaletta eli 50 g juustoa (20 % rasvaa) ja ½ kurkkua.

Päivällinen: Lohta ja kasviksia

Paloittele 75 g lohta. Marinoi soijakastikkeessa, johon on lisätty loraus seesamiöljyä ja appelsiinimehua. Leivitä lohi 5 g:llä seesaminsiemeniä. Paista uunissa noin 15 minuuttia ja tarjoile pikapaistettujen kasvisten (200 g) kera.

broileria ja uunijuureksia

....

Hyödynnä Fooddiary-ruokapäiväkirjaa 5:2-dieetillä – pysyt ajan tasalla energiansaannistasi ja voit koostaa omat reseptisi 250 kilokalorin aterioihin.

Kokeile Fooddiarya 5 päivää ilmaiseksi – Fooddiarysta näet yhteenvedon päivittäisestä energiansaannistasi

Newsletter background