Hyvästi vatsamakkarat: näin se onnistuu

KUNTO PLUSsan treeniasiantuntija Michelle Kristensen on laatinut ohjelman, jolla vatsamakkaroista voi päästä eroon 8 viikossa.

Michellen tehotreeni

Michellen menetelmä perustuu lihaskuntotreenin ja hapenottokykyä edistävän treenin yhdistämiseen. Lihastreenikertoja on 3 viikossa, aerobista treeniä 4 kertaa viikossa. Yksi vapaapäivä.
Lue Anjan kertomus

Ei pelkkää treeniä

Ravitsemus muodostaa 80 % painonhallinnasta, joten Michellen ohjelmaan kuuluu myös ravitsemussuunnitelma.

Helpot säännöt:

  • Ei tärkkelyspitoisia hiilihydraatteja, kuten pullaa, perunaa, pastaa, riisiä ja muroja.

  • Ei sokeria. Ei myöskään piilosokeria mehduissa, kuivatuissa hedelmissä jne.

Runsaasti proteiinia lihasta ja maitotuotteista ja riittävästi rasvaa.

Lue, miten Anja pääsi alkuun

Lataa artikkeli:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background