Hyvästi vatsamakkarat: näin se onnistuu

KUNTO PLUSsan treeniasiantuntija Michelle Kristensen on laatinut ohjelman, jolla vatsamakkaroista voi päästä eroon 8 viikossa.

Michellen tehotreeni

Michellen menetelmä perustuu lihaskuntotreenin ja hapenottokykyä edistävän treenin yhdistämiseen. Lihastreenikertoja on 3 viikossa, aerobista treeniä 4 kertaa viikossa. Yksi vapaapäivä.
Lue Anjan kertomus

Ei pelkkää treeniä

Ravitsemus muodostaa 80 % painonhallinnasta, joten Michellen ohjelmaan kuuluu myös ravitsemussuunnitelma.

Helpot säännöt:

  • Ei tärkkelyspitoisia hiilihydraatteja, kuten pullaa, perunaa, pastaa, riisiä ja muroja.

  • Ei sokeria. Ei myöskään piilosokeria mehduissa, kuivatuissa hedelmissä jne.

Runsaasti proteiinia lihasta ja maitotuotteista ja riittävästi rasvaa.

Lue, miten Anja pääsi alkuun

Lataa artikkeli:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background