Näitä kannattaa suosia.

Litteän vatsan ruokaa

Yksi litteän vatsan salaisuuksista on, että valitaan aivan oikeanlaisia raaka-aineita. Kerromme, mitä proteiinin, hiilihydraattien, kuitujen ja rasvojen lähteitä kannattaa suosia.

tiistai 9. joulukuuta 2014 teksti KUNTO PLUS

Tasapainottavat kuidut

    • Saat litteän vatsan, kun tasapainotat ruuansulatustasi.

 

  • Syömällä elintarvikkeita, joissa on paljon inuliinikuitua, vahvistat mahan ja suoliston toimintaa. Inuliini edistää ruuansulatusta ja toimii myös prebioottisesti antaen suolistobakteereille pureskeltavaa.

 

 

  • Kun kuidunsaanti on riittäväävatsalle ystävälliset bakteerit lisääntyvät, ja saat litteän vatsan ilman ylimääräistä kaasunmuodostusta.

 

HITTITUOTE: Kari Traa -juoksutakki + 3 KUNTO PLUSsaa - VAIN 16,90 €! Katso tästä

Inuliinilähteitä

  • Maa-artisokka, valkosipuli ja parsa.

 

Täyttävät proteiinit

    • Proteiini pitää pitkään kylläisenä ja huolehtii siitä, että aterian hiilihydraatit vaikuttavat hitaammin verensokeriin. Tämä estää rajuja insuliinitason nousuja ja vähentää rasvan varastoitumista vatsan alueelle. Kaikki proteiinilähteet eivät ole yhtä helposti sulavia.

 

  • Jotta vatsa toimisi ihanteellisesti, kannattaa valita vatsalle lempeitä vaihtoehtoja.

 

 

Vähärasvaista, helposti sulavaa proteiinia

 

  • Rahka, broilerinrinta, äyriäiset, vähärasvaiset kalat ja juustot

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee