Vatsa litteäksi kävelylenkkien lomassa

Kannattaa vaihteeksi kokeilla toista strategiaa, jos olet tuloksetta puurtanut lukemattomia vatsarutistuksia.

Näitä vatsalihasharjoituksia voi tehdä kävellessään. Harjoitukset vaikuttavat syviin vatsalihaksiin, jotka ovat litteän vatsan salaisuus.

Kävelijän vatsatreeni

Toista harjoitusta kävelylenkin aikana niin pitkään kuin vain jaksat.

  • Hengitä neljän askeleen aikana sisään niin, että vatsa kohoaa.
  • Vedä vatsan alaosa sisään ja kävele 6–10 askelta pidättäen hengitystä.
  • Rentouta vatsa ja hengitä ulos.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background