Tehovinkit treeniin

Anna Bogdanovan Muodonmuutoskoulun treenivinkit.

Noudatatko Muodonmuutoskoulun ohjelmaa?
Lue Anna Bogdanovan treenivinkit.

  • Lämmittele perusteellisesti Aloita treeni lämmittelemällä liikkeillä, jotka notkistavat niveliä tai aktivoivat lihaksia. Voit myös tehdä muutamia toistoja treenin harjoituksista kevyillä painoilla.
  • Laske painot hitaasti Tuplaat treenin tehon tekemälllä ponnistuvaiheen räjähtävästi ja palautusvaiheen hitaasti noin 4–5 sekunnissa.
  • Haasta itsesi Lisää joka treenikerralla painoja, tee enemmän toistoja tai pidä lyhyempiä taukoja.

Tehosta rasvanpolttoa viikon jokaisena päivänä

Näiden tehovinkkien avulla tehostat rasvanpolttoa entisestään.

  • Maanantai: Tee 30 kyykkyhyppyä, 20 jalkakyykkyä tai 10 burpee-liikettä jokaisen vessakäynnin jälkeen.
  • Tiistai: Juokse jokaiset päivän mittaan kohtaamasi portaat viidesti alas ja ylös.
  • Keskiviikko: Tee suosikki-lihaskuntoliikettäsi niin monta toistoa kuin jaksat.
  • Torstai: Tee 10 x 4–8 toistoa kyykkyja ja ojenna kädet korkealle ylös.
  • Perjantai: Valitse päivän liikunnaksi mieleisesi aerobinen laji, esim. rullaluistelu tai squash.
  • Lauantai: Valitse kaksi suosikkiharjoitustasi ja tee niitä vuoron perään supersarjoina 15 minuuttia.
  • Sunnuntai: Edistä palautumista vaikkapa kävelylenkillä, joogaamalla tai jalkakylvyllä.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background