Tehovinkit treeniin

Anna Bogdanovan Muodonmuutoskoulun treenivinkit.

Noudatatko Muodonmuutoskoulun ohjelmaa?
Lue Anna Bogdanovan treenivinkit.

  • Lämmittele perusteellisesti Aloita treeni lämmittelemällä liikkeillä, jotka notkistavat niveliä tai aktivoivat lihaksia. Voit myös tehdä muutamia toistoja treenin harjoituksista kevyillä painoilla.
  • Laske painot hitaasti Tuplaat treenin tehon tekemälllä ponnistuvaiheen räjähtävästi ja palautusvaiheen hitaasti noin 4–5 sekunnissa.
  • Haasta itsesi Lisää joka treenikerralla painoja, tee enemmän toistoja tai pidä lyhyempiä taukoja.

Tehosta rasvanpolttoa viikon jokaisena päivänä

Näiden tehovinkkien avulla tehostat rasvanpolttoa entisestään.

  • Maanantai: Tee 30 kyykkyhyppyä, 20 jalkakyykkyä tai 10 burpee-liikettä jokaisen vessakäynnin jälkeen.
  • Tiistai: Juokse jokaiset päivän mittaan kohtaamasi portaat viidesti alas ja ylös.
  • Keskiviikko: Tee suosikki-lihaskuntoliikettäsi niin monta toistoa kuin jaksat.
  • Torstai: Tee 10 x 4–8 toistoa kyykkyja ja ojenna kädet korkealle ylös.
  • Perjantai: Valitse päivän liikunnaksi mieleisesi aerobinen laji, esim. rullaluistelu tai squash.
  • Lauantai: Valitse kaksi suosikkiharjoitustasi ja tee niitä vuoron perään supersarjoina 15 minuuttia.
  • Sunnuntai: Edistä palautumista vaikkapa kävelylenkillä, joogaamalla tai jalkakylvyllä.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background