Tehovinkit treeniin

Anna Bogdanovan Muodonmuutoskoulun treenivinkit.

keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Noudatatko Muodonmuutoskoulun ohjelmaa?
Lue Anna Bogdanovan treenivinkit.

  • Lämmittele perusteellisesti Aloita treeni lämmittelemällä liikkeillä, jotka notkistavat niveliä tai aktivoivat lihaksia. Voit myös tehdä muutamia toistoja treenin harjoituksista kevyillä painoilla.
  • Laske painot hitaasti Tuplaat treenin tehon tekemälllä ponnistuvaiheen räjähtävästi ja palautusvaiheen hitaasti noin 4–5 sekunnissa.
  • Haasta itsesi Lisää joka treenikerralla painoja, tee enemmän toistoja tai pidä lyhyempiä taukoja.

Tehosta rasvanpolttoa viikon jokaisena päivänä

Näiden tehovinkkien avulla tehostat rasvanpolttoa entisestään.

  • Maanantai: Tee 30 kyykkyhyppyä, 20 jalkakyykkyä tai 10 burpee-liikettä jokaisen vessakäynnin jälkeen.
  • Tiistai: Juokse jokaiset päivän mittaan kohtaamasi portaat viidesti alas ja ylös.
  • Keskiviikko: Tee suosikki-lihaskuntoliikettäsi niin monta toistoa kuin jaksat.
  • Torstai: Tee 10 x 4–8 toistoa kyykkyja ja ojenna kädet korkealle ylös.
  • Perjantai: Valitse päivän liikunnaksi mieleisesi aerobinen laji, esim. rullaluistelu tai squash.
  • Lauantai: Valitse kaksi suosikkiharjoitustasi ja tee niitä vuoron perään supersarjoina 15 minuuttia.
  • Sunnuntai: Edistä palautumista vaikkapa kävelylenkillä, joogaamalla tai jalkakylvyllä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee