8 hyötyä porrastreenistä

Kaiken muun hyvän lisäksi porrastreenillä saa kiinteät reidet ja pakarat.

Portaat: ilmainen kuntokeskus

  • Alavartalon lihakset ja nivelet vahvistuvat.
  • Reidet ja pakarat kiinteytyvät ja sutjakoituvat.
  • Keskivartalon lihakset (vatsa- ja selkälihakset) aktivoituvat ja pääsevät myös töihin.
  • Kunto kohenee ja hapenottokyky paranee, erityisesti jos portaita noustaan reippaasti.
  • Energiankulutus tehostuu, sillä oman kehon kannattelu portaita kivutessa vaatii paljon energiaa. Kaloreiden kulutusta voi kiihdyttää entisestään lisäpainoilla. Arkiliikunnassa lapsi tai kauppakassit ovat hyviä "painoja".
  • Portaissa voi treenata kuntokeskusten aukioloajoista riippumatta ja laitteille jonottamatta!
  • Koordinaatiokyky saa haastetta ja aivojen kyky lähettää nopeita ja tarkkoja käskyjä lihaksillesi tehostuu.
  • Harjoituspaikkoja löytyy niin joka lähtöön niin luonnonmaisemista, kaupungilta kuin sisätiloistakin.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background