8 hyötyä porrastreenistä

Kaiken muun hyvän lisäksi porrastreenillä saa kiinteät reidet ja pakarat.

Portaat: ilmainen kuntokeskus

  • Alavartalon lihakset ja nivelet vahvistuvat.
  • Reidet ja pakarat kiinteytyvät ja sutjakoituvat.
  • Keskivartalon lihakset (vatsa- ja selkälihakset) aktivoituvat ja pääsevät myös töihin.
  • Kunto kohenee ja hapenottokyky paranee, erityisesti jos portaita noustaan reippaasti.
  • Energiankulutus tehostuu, sillä oman kehon kannattelu portaita kivutessa vaatii paljon energiaa. Kaloreiden kulutusta voi kiihdyttää entisestään lisäpainoilla. Arkiliikunnassa lapsi tai kauppakassit ovat hyviä "painoja".
  • Portaissa voi treenata kuntokeskusten aukioloajoista riippumatta ja laitteille jonottamatta!
  • Koordinaatiokyky saa haastetta ja aivojen kyky lähettää nopeita ja tarkkoja käskyjä lihaksillesi tehostuu.
  • Harjoituspaikkoja löytyy niin joka lähtöön niin luonnonmaisemista, kaupungilta kuin sisätiloistakin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background