Ongelma: treenaaminen jää

Ujuta joulunviettoon ulkoilua ja liikuntaa!

maanantai 9. joulukuuta 2013 teksti KUNTOPLUS

On tärkeää, että otat liikunnan osaksi elämääsi niin arkena kuin juhlapyhinäkin. Siten pysyt kunnossa ja hyvällä tuulella, poltat ylimääräisiä kaloreita ja ehkäiset stressiä.

Näin liikunta ei jää

  • Päätä kuun alussa, kuinka paljon vähintäänkin aiot kuntoilla kuukauden aikana. Varaa treenille aikaa kalenteristasi.


Jos jää treenaamatta

Tee ainakin reipas kävelylenkki. Käy kävelyllä perheen, ystävien tai tai työtovereittesi kanssa.

Haasta ystävät pelaamaan Wiillä esimerkiksi keilausta.

Sovi ystäväsi tai naapurisi kanssa aikaisesta aamulenkistä joka aamu, kun muu perhe vielä nukkuu ja ulkona on ihanan rauhallista.

Kun olet ruokaostoksilla, kanna ostoksesi korissa. Voit polttaa 130 kaloria, jos käytät koria kärryjen sijasta. Pysäköi autosi parkkipaikan perimmäiseen kulmaan, niin saat voimailla kauppakasseja kantaessasi.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä sinua auttaa rentoutumaan kiireisen päivän jälkeen?


KUNTO PLUS suosittelee