Piukat pakarat juoksun lomassa

Samalla kun lähdet kävely- tai juoksulenkille, voit helposti ja nopeasti treenata myös jalkoja, reisiä ja pakaroita.

Lämmittele ensin 10-15 minuuttia, ja tee 50-100 jalkakyykkyä ja/tai polvikyykkyä.

Voit jakaa ne vaikka 10 x 10 toistoon, ja juosta tai kävellä tavalliseen tapaasi niiden välissä. Kyykyt antavat lisää voimaa sellaisenakin päivänä, jolloin muuten tekisit vain kuntoharjoituksen, ja lenkistä tulee tehokkaampi.

Jos tiedät kauanko sinulta menee tavanomaiseen lenkkiisi, voit asettaa tuon ajan itsellesi tavoitteeksi siitä huolimatta, että teet välillä kyykkyjä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background