Piukat pakarat juoksun lomassa

Samalla kun lähdet kävely- tai juoksulenkille, voit helposti ja nopeasti treenata myös jalkoja, reisiä ja pakaroita.

Lämmittele ensin 10-15 minuuttia, ja tee 50-100 jalkakyykkyä ja/tai polvikyykkyä.

Voit jakaa ne vaikka 10 x 10 toistoon, ja juosta tai kävellä tavalliseen tapaasi niiden välissä. Kyykyt antavat lisää voimaa sellaisenakin päivänä, jolloin muuten tekisit vain kuntoharjoituksen, ja lenkistä tulee tehokkaampi.

Jos tiedät kauanko sinulta menee tavanomaiseen lenkkiisi, voit asettaa tuon ajan itsellesi tavoitteeksi siitä huolimatta, että teet välillä kyykkyjä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background