Kun eväät pitää saada sekunneissa valmiiksi, pilko saksilla eväsrasiaan kaalia tai salaattia ja lisää joukkoon pakasteherneitä. Jäiset herneet pitävät salaatin viileänä ja raikkaana pitkään. Pirskottele joukkoon vähän öljyä kastikkeeksi.

Ota erikseen mukaan kourallinen saksanpähkinöitä. Niistä saat sekä proteiinia että terveellistä rasvaa. Lisäenergiaa saat tarvittaessa viipaleesta täysjyväleipää.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background