Omega-3-lähteet ja niiden energiasisältö

Taulukosta näkee, kuinka paljon ruoka-ainetta tarvitaan, jotta siitä saa päivän tarpeen omega-3-rasvahappoja.

Taulukossa on kaksi eri tasoa. Sydän- ja verisuonisairauksien riskin pienentämiseen riittää pienempi annos kuin esimerkiksi kovan treenin aikaansaamien rasitusvammojen ehkäisemiseen. Lisäksi taulukko kertoo, kuinka paljon kaloreita kussakin omega-3-lähteessä on.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background