Päivän ateriaehdotukset

Näin pidät päivän kalorisaldon kurissa, vaikka nautit päivälliseksi täytettyjä ohukaisia.

Aamiainen

Ruisleivän viipale ja paistettu muna ja 3–4 tomaattia. Lisäksi 150 g hedelmäkuutioita.

Aamupäivän välipala

Viipale täysjyvänäkkileipää (15 g) ja 25 g vähärasvaista raejuustoa.

Lounas

200 g sekasalaattia, täysjyväpastaa (kuivapaino 30 g) ja 1 rkl pestoa kastikkeeksi. Lisäksi 100 g vähärasvaista lihaa tai katkarapuja.

Iltapäivän välipala

20 g manteleita + banaani.

Päivällinen

Täytetyt ohukaiset

Iltapala

150 kasvistikkuja sekä 0,5 dl vedellä ohennetun kevytranskankerma- tai kevytkermaviili-dipin kanssa.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background