Päivän ateriaehdotukset

Näin pidät päivän kalorisaldon kurissa, vaikka nautit päivälliseksi täytettyjä ohukaisia.

Aamiainen

Ruisleivän viipale ja paistettu muna ja 3–4 tomaattia. Lisäksi 150 g hedelmäkuutioita.

Aamupäivän välipala

Viipale täysjyvänäkkileipää (15 g) ja 25 g vähärasvaista raejuustoa.

Lounas

200 g sekasalaattia, täysjyväpastaa (kuivapaino 30 g) ja 1 rkl pestoa kastikkeeksi. Lisäksi 100 g vähärasvaista lihaa tai katkarapuja.

Iltapäivän välipala

20 g manteleita + banaani.

Päivällinen

Täytetyt ohukaiset

Iltapala

150 kasvistikkuja sekä 0,5 dl vedellä ohennetun kevytranskankerma- tai kevytkermaviili-dipin kanssa.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background