Näin pidät päivän energiasaldon kurissa

Päivän ateriaehdotukset, jotka eivät kerrytä kalorisaldoa suureksi, kun päivälliseksi on lammasta Provencen tapaan.

Aamiainen

Kaksi sämpylänpuolikasta, yhdelle kevytjuuston viipale ja toiselle 15 – 20 g maapähkinävoita ja jommallekummalle lusikallinen marmeladia. Lisäksi 150 g hedelmiä.

Aamupäivän välipala

200 g porkkanaa tai muita juureksia kypsentämättömänä

Lounas

1/2 viipaletta (30 g) täysjyväruisleipää, puoli avokadoa ja 75 g katkarapuja + lautasellinen salaattia.

Iltapäivän välipala

Viipale täysjyvänäkkileipää ja 20 g raejuustoa + 1 hedelmä ja kourallinen (15 g) manteleita

Päivällinen

Provencen lammas (ohjeeseen pääset sivun lopusta)

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background