Kevyttä ja edullista: päivälliseksi täytettyä pitaleipää

Näin pidät päivän kalorisaldon kurissa, kun päivälliseksi on täytettyä pitaleipää.

Lounas

Puolikas viipale ruisleipää, paistettu tai keitetty iso kananmuna, 3 viipaletta kinkkua (30 g) ja 125 g paprikaa
Tuore hedelmä

Aamupäivän välipala

15 g manteleita + 200 g hedelmiä

Lounas

1 grillattu broilerin rintafilee, 200 g vihannessalaattia ja 10 g saksanpähkinöitä

Iltapäivän välipala

Viipale täysjyvänäkkileipää, 25 g vähärasvaista raejuustoa + 100 g porkkanoita

Päivällinen

Täytetty pitaleipä - ohje sivun alalaidan linkistä

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background