Kevyttä ja edullista: päivälliseksi täytettyä pitaleipää

Näin pidät päivän kalorisaldon kurissa, kun päivälliseksi on täytettyä pitaleipää.

Lounas

Puolikas viipale ruisleipää, paistettu tai keitetty iso kananmuna, 3 viipaletta kinkkua (30 g) ja 125 g paprikaa
Tuore hedelmä

Aamupäivän välipala

15 g manteleita + 200 g hedelmiä

Lounas

1 grillattu broilerin rintafilee, 200 g vihannessalaattia ja 10 g saksanpähkinöitä

Iltapäivän välipala

Viipale täysjyvänäkkileipää, 25 g vähärasvaista raejuustoa + 100 g porkkanoita

Päivällinen

Täytetty pitaleipä - ohje sivun alalaidan linkistä

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background