Kevyttä ja edullista: päivälliseksi spagetti bolognese

Päivän euro- ja kalorisaldo pysyvät kurissa, vaikka päivälliseksi on spagetti bolognesea.

Aamiainen

2,5 dl vähärasvaista maustamatonta jogurttia, 125 g hedelmäkuutioita ja 30 g täysjyvämysliä.

Aamupäivän välipala

15 g manteleita

Lounas

Viipale ruisleipää, 40 g savulohta, avokadonpuolikas ja pari porkkanaa.

Iltapäivän välipala

Smoothie 200 g:sta marjoja, 1 dl vähärasvaista maustamatonta jogurttia, puolikkaasta banaania ja ripauksesta vaniljasokeria.

Päivällinen

Kevennetty spagetti bolognese - ohje tämän sivun linkistä

Iltapala

Mukillinen teetä, pari palaa hyvää, tummaa suklaata tai täysjyväkeksiä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background