Vastuskuminauhasettiin kuuluu lyhyt miniband-, pitkä exercise band- ja exertube-kuminauha sekä jumppamatto
KEHO KIINTEÄKSI

KUNTO PLUSsan vastuskuminauhasetin avulla treenaat koko kehoa.

© J. Helbig

Kiinteydy vastuskuminauhan avulla

KUNTO PLUSsan vastuskuminauhasetin avulla teet kotona tehotreenin koko kehon lihaksille yhtä helposti kuin kuntosalilla. Kuminauhat sopivat hyvin kehon kiinteyttämiseen – ja niiden käyttö sopii niin vasta-alkajalle kuin kokeneelle treenaajallekin.

torstai 30. huhtikuuta 2020 teksti M. Wium

Vastuskuminauhatreeni on lihaskuntoharjoittelua ilman kuntosalilaitteita tai raskaita painoja. Mutta ei huolta – lihakset vahvistuvat, keho kiinteytyy ja energiankulutus lisääntyy myös kuminauhatreenin avulla.

Pienet ja sitkeät joustot, joita kuminauhalla tehdään, hapottavat nimittäin lihaksia tehokkaasti. 

Ei ihme, että vastuskuminauhat ovat kovassa huudossa näinä aikoina! 

Nyt saat KUNTO PLUSsan vastuskuminauhasetin MAHTAVAAN HINTAAN

Tilaa vastuskuminauhasetti upeaan hintaan – säästöä 79 %


Kuminauhat, treeniohjelmat ja KUNTO PLUS

Tilaa monipuolinen vastuskuminauhasetti tästä, niin teet koko kehon tehotreenin helposti kotona. 

NYT saat monipuolisen vastuskuminauhasetin, jossa on 3 erilaista kuminauhaa, Active Fit -jumppamaton, Kiinteydy kuminauhalla -treeniohjelman ja 3 numeroa KUNTO PLUS -lehteä USKOMATTOMAAN HINTAAN! 



Saat vastuskuminauhasetin hintaan 16,90 euroa

Haluaisitko vahvistaa lihaksiasi tai kiinteytyä? Vastuskuminauhasetti on siihen juuri sopiva hankinta. Setti sisältää: 

 

Mitä vastuskuminauhasetti sisältää?

Lyhyt vastuskuminauha

Kuminauha sopii erityisesti harjoitteisiin, joissa tehdään pieniä nostoja tai joustoja niin, että lihaksiin alkaa kertyä maitohappoa. Nauha sopii erityisen hyvin pakara- ja reisiharjoitteisiin, sillä nauha on helppo pujottaa jalkojen ympärille.

Treeniä lyhyellä vastuskuminauhalla jumppamaton päällä
© J. Helbig

Lyhyt vastuskuminauha sopii hyvin lihaksia hapottaviin harjoitteisiin. Tilaa kuminauha täältä! 

 

Pitkä exerciseband-kuminauha

Pitkä kuminauha on hyvä peruskuminauha, jolla treenatessa on helppo säädellä harjoitteen rankkuutta kuminauhan pituutta säätämällä. Nauhan voi taittaa kahtia, siihen voi tehdä solmun tai päät voi kietoa käsien ympärille.

Pitkä kuminauha sopii erityisen hyvin selän ja keskivartalon lihasten treenaamiseen, sillä sen avulla onnistuvat hyvin esimerkiksi vetävät liikkeet.

Nainen tekee harjoitetta pitkällä vastuskuminauhalla
© J. Helbig

Pitkä vastuskuminauha sopii lihaskuntotreeniin mutta myös vammojen jälkeiseen kuntoutukseen. Hanki omasi täältä!

 

Kahvallinen exertube-vastuskuminauha

Exertube-kuminauhan kahvoista saa pitävän otteen, joten esimerkiksi vetävät liikkeet voi tehdä ilman, että nauha lipeää kesken kaiken kädestä.

Exertube sopii erityisen hyvin ylävartalon lihasten treenaamiseen, kuten käsivarsien ja olkapäiden harjoitteisiin, joita voi olla vaikea tehdä tehokkaasti muutoin ilman painoja. Voit laittaa exertube-vastuskuminauhan jalkojen alle, kun treenaat ylävartalon lihaksia.

Nainen treenaa exertuben avulla
© J. Helbig

Kahvallisen exertube-kuminauhan avulla voi tehdä todella tehokkaita harjoitteita. Tilaa omasi täältä!

 

Jumppamatto

Jumppamatto on jokaisen kotitreenin perusväline, harrastitpa kotona sitten joogaa tai lihaskuntotreeniä. Jumppamaton tulee olla riittävän pehmeä mutta samalla jalan alla pitävä, jotta sitä voi käyttää esimerkiksi coretreeniin, venyttelyyn ja joogaan.

Kiinteydy kuminauhalla -ohjelma tarjoaa tehokkaan treenin

Saat myös Kiinteydy kuminauhalla -ohjelman, jossa on 8 tehokasta koko kehon kuminauhaharjoitetta, jotka on helppo tehdä missä ja milloin vain. 

Omavalmentajamme on valinnut harjoitteet, ja ohjelmassa näytetään ja selitetään seikkaperäisesti, miten harjoitteet tehdään.

Ohjelma kestää noin 20 minuuttia, ja jos teet ohjelman 3–4 kertaa viikossa, huomaat taatusti lihastesi vahvistuneen. Voit tehdä ohjelman myös useammin ja kireämmällä kuminauhalla, jos se alkaa tuntua liian helpolta.

3 numeroa KUNTO PLUS -lehteä tarjoaa lisämotivaatiota

KUNTO PLUS on Pohjoismaiden paras hyvinvointilehti, jonka tavoitteena on tehdä terveellisen elämäntavan noudattaminen mahdollisimman mukavaksi.

Saat lisämotivaatiota treeniin ja terveellisen elämäntavan noudattamiseen jokaisessa numerossa treenivinkkien, herkullisten reseptien ja asiantuntijaneuvojen myötä niin, että huolehdit kehostasi, liikut enemmän ja olet iloisempi. 

Tarjoukseen sisältyy 3 numeroa KUNTO PLUS -lehteä – lehdet toimitetaan kotiin, ja tilauksen voi päättää milloin tahansa.

Miksi vastuskuminauhatreeni kannattaa?

Kuminauhatreeni on tehokasta 

Mitä enemmän ihmiselle tulee ikää, sitä tärkeämpää on huolehtia lihasten hyvinvoinnista vahvistamalla niitä säännöllisellä treenillä. Lihaskuntotreeni on myös hyvä keino laihtua, sillä lihasmassa kuluttaa enemmän energiaa – sekä treenin aikana että sen jälkeen. Lepoaineenvaihdunta on nimittäin sitä rivakampaa mitä enemmän kehossa on lihasta.

Vastuskuminauha sopii erityisesti niille, jotka vierastavat kuntosalin laitteita ja raskaita painoja. 

Kuminauhaa on helppo käyttää ja sillä treenaaminen on tehokasta ja keholle hellävaraista. Lisäksi treeni on helppo tehdä kotona – tai missä muualla tahansa – joten treeni on helppo ottaa osaksi arkea ja tehdä se silloin, kun sinulle sopii.

Voit itse säädellä treenin tehoa

Voit itse päättää, miten kovan treenin haluat tehdä. Vastuskuminauhan etuihin kuuluu se, että sen avulla treenivastusta on helppo säädellä juuri omalle tasolle sopivaksi. 

Jos pujotat kuminauhan esimerkiksi reisien ympärille, voit lisätä treenitehoa avaamalla jalkoja isommalle, jolloin kuminauha kiristyy. 

Ylävartalon harjoitteita esimerkiksi kuminauhaa vetämällä tehdessä voit siirtää otetta nauhasta sen mukaan, miten raskaan haluat harjoitteesta tulevan.

Vastuskuminauhatreeni
© J. Helbig

Säädä kuminauhan kireyttä. Vie jalat etäämmälle toisistaan, jos haluat kuormittaa lihaksia kunnolla. 

Vastuskuminauhalla treenaaminen on hellävaraista

Vastuskuminauhatreeni sopii kaikille, sillä sitä on helppo käyttää ja harjoitteet sopivat kaikenkuntoisille. 

Kuminauhatreeni on hellävaraista lihaskuntotreeniä ja sopii myös vammoista kärsiville. Kuminauhatreeni ei nimittäin kuormita niveliä tai jänteitä yhtä paljon kuin painotangoilla tai käsipainoilla tehtävä treeni. 

Kuminauhatreeni sopii esimerkiksi olkapäävaivoista kärsiville, jotka eivät saa nostaa raskaita taakkoja. 

Jos kärsit polvivaivoista, muista asettaa kuminauha polvien yläpuolelle reisien ympärille, niin polven nivelet eivät kuormitu.

Kuulostaako kiinnostavalta? Tutustu tarjoukseen tarkemmin alla:

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee