Muodonmuutoskoulun valmistava ohjelma

Tällä ohjelmalla pääset vapailla painoilla harjoittelemisen alkuun.

keskiviikko 30. kesäkuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Jos haluat aloittaa KUNTO PLUSssan Muodonmuutoskoulun, mutta vapailla painoilla harjoitteleminen on sinulle uutta, aloita tällä ohjelmalla, joka johdattaa sinut painoharjoittelun maailmaan.

3 viikon ohjelma valmistaa lihakset tehokkaan harjoittelun aloittamiseen sekä vahvistaa sidekudoksia ja jänteitä niin, että ne kestävät tehokasta painoharjoittelua.

Tekniikkaharjoittelu pitkillä sarjoilla parantaa lihasten hallintaa ja nopeusharjoitukset parantavat koordinaatiota, joita tarvitaan Muodonmuutoskoulun harjoitteissa.

Valmistava ohjelma


Kun harjoittelet tällä ohjelmalla 3 kertaa viikossa 3 viikon ajan, olet valmis aloittamaan Muodonmuutoskoulun 1. vaiheen.

Taulukossa on annettu sarjojen ja toistojen määrä.
1. viikon puolikyykyn, maastavedon ja punnerrusten tempo on 2 s alas, 2 s ylös
2. viikon puolikyykyn, maastavedon ja punnerrusten tempo on 3 s alas 2 s ylös
3. viikon puolikyykyn, maastavedon ja punnerrusten tempo on 3 alas, 1 s ala-asennossa, 2 s ylös

Viikko 1 Viikko 2 Viikko 3
Puolikyykky 2 x 20 3 x 15 4 x 12
Maastaveto yhdellä jalalla 2 x 15/jalka 3 x 15/jalka 4 x 12/jalka
Punnerrus 2 x 15 3 x 12 4 x 12
Askelkyykky kellon ympäri 2 x 15/jalka 3 x 15/jalka 3 x 15/jalka
Soutu etunojassa 2 x 10/10 3 x 10/10 3 x 12/12

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee