Muodonmuutoskoulun vaihe 4

Muodonmuutoskoulun 4. vaiheen ravitsemus ja monipuolinen treeni polttavat rasvaa tehokkaasti.

keskiviikko 1. syyskuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Harjoitukset

Vaiheessa 4 on kaikkiaan 13 harjoitusta, joista 11 harjoituksesta on harjoitusvideot ja kuvaukset, jotka näet sivun oikean laidan linkeistä. Lopuista 2 harjoituksesta on ohjeet ja kuvat sivun lopussa. Monet harjoituksista ovat tuttuja Muodonmuutoskoulun edellisistä vaiheista.

Ohjelma

Lataa tästä Muodonmuutoskoulun 4. vaiheen ohjelma.

Treenaa näin

  • 3 lihastreenikertaa ja 2 intervallitreeniä viikossa. Linkit ohjelmaan ja harjoituksiin tälllä sivulla.
  • Treenaa kuntosalilla.
  • Käy koko keho läpi joka treenikerralla.


Verenkiertoa tehostavat treenipäivät

  • Tiistai 3 x 500 m (1 minuutin tauot) soutuintervallit. Lisää yksi intervalli joka viikko: siis toisella viikolla 4 x 500 m jne.
  • Lauantai 10 x 1 min. soutuintervallit (30 s täyttä vauhtia + 30 s rennosti). Lisää joka viikko kaksi intervallia: toisella viikolla 12 intervllia jne.
  • HUOM! Muista lämmitellä ja loppuverrytellä noin 10 minuuttia rauhalliseen tahtiin.


Ravitsemus on yhtä tärkeää kuin treeni

Suosi viikon 4 ensimmäisenä päivänä proteiinia ja kasviksia. 5. päivänä voit syödä päivälliseksi pihvin ja jälkiruuaksi suosikkiherkkujasi. Aterian tarkoituksena on kiihdyttää aineenvaihduntaa ja pitää yllä motivaatiota.
Lisätietoa ja vaiheen 4. ravitsemussuunnitelma täältä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee