Muodonmuutoskoulun vaihe 3

Ohjelma, harjoitukset ja ravitsemussuunnitelma viikoille 7–9.

torstai 12. elokuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Harjoitukset

Vaiheessa 3 on kaikkiaan 11 harjoitusta: 9 harjoituksesta on harjoitusvideot ja kuvaukset, jotka näet sivun oikean laidan linkeistä.

Lopuista 2 harjoituksesta on ohjeet ja kuvat sivun lopussa.

Useimmat harjoitukset ovat tuttuja Muodonmuutoskoulun edellisistä vaiheista.

Ohjelma

Lataa tästä Muodonmuutoskoulun 3. vaiheen ohjelma


Hiilihydraattien kierrätys

Harjoitusten määrää vähennetään, mutta tehoa lisätään, ja ravitsemussuunnitelman avulla saadaan rasva sulamaan.
Muodonmuutoskoulun 3. vaiheessa treenataan vain kolmesti viikossa, mutta harjoitusten tempo on nopeampi, ja ravitsemuksessa noudatetaan hiilihydraattien kierrätykseen perustuvaa ravitsemussuunnitelmaa, jonka voit ladata täältä. Se saa elimistön käyttämään enemmän rasvaa polttoaineenaan.

Treenaa näin

  • 3 viikoittaista treenikertaa, mieluiten joka toinen päivä.
  • Treenaa kuntosalilla.
  • Käy koko keho läpi joka treenikerralla.
  • Noudata ohjelmaan kuuluvaa rasvan kulutusta tehostavaa ravitsemussuunnitelmaa.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee