Muodonmuutoskoulun vaihe 2

Lisää lihaksia! Nyt vahvistetaan lihaksia siten, että ne kuluttavat enemmän energiaa ja rasvaa.

perjantai 16. heinäkuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Vaiheen 2 harjoitukset

Vaiheessa 2 on kaikkiaan 16 harjoitusta, joista 14 on nähtävissä harjoitusvideoina (sivun oikeassa laidassa) ja 2 kuvauksina valokuvien kanssa (linkit sivun alareunassa).

Lataa ohjelma ja merkitse käyttämäsi painot ohjelmaasi

Täältä voit ladata ja tulostaa Muodonmuutoskoulun vaiheen 2 eli viikkojen 5–7 harjoitukset ja ohjelmat

Kirjaa painot ohjelmaan

Viikkojen 5–7 harjoitustaulukoissa on tilaa käyttämiesi painojen kirjaamiseen.

Valitse painot päivän kunnon mukaan. Kannattaa kokeilla eri painoisilla painoilla, että löytää treeniin oikean tason.

Lisäetua lihaksista

Muodonmuutoskoulun 2. vaiheessa vahvistetaan lihaksia siten, että ne kuluttavat enemmän energiaa ja rasvaa.

Lämmittele jokaisen treenikerran alussa tekemällä treenin jokaista liikettä pari toistoa pienillä painoilla, niin keho oppii liikeradat.

Näin käytät ohjelmaa

Tauot: Pidä sarjojen välillä 2–3 minuutin tauko. Voit halutessasi tehdä tauon aikana esimerkiksi tasapainoharjoitteita tai vatsa- ja selkälihasliikkeitä.

Sarjat ja toistot: Tee toistoja ohjeen mukainen määrä. Kuuntele kuitenkin kehoasi, sillä treenin teho laskee, jos uuvutat elimistösi täysin, ja jätä tarvittaessa muutama toisto pois, jotta liikkeet tulevat tehdyiksi hallitusti.

Painot: Valitse jokaiseen harjoitukseen sellaiset painot, joilla jaksat juuri ja juuri tehdä ohjelman mukaiset toistot. Vastuksen on oltava riittävän raskas, jotta treeni tuottaisi tulosta.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee