Parempia tuloksia syömällä oikein

Ravinnon oikea ajoitus on erittäin tärkeä harjoittelun tuloksellisuuden kannalta.

keskiviikko 14. heinäkuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Muodonmuutoskoulun 2. vaiheessa on hyvä alkaa noudattaa seuraavia neuvoja saadakseen treenillä toivottuja tuloksia aikaan.
Lihakset tarvitsevat runsaasti polttoainetta, kun tavoitteena on kasvattaa lihaksia ja laskea kehon rasvaprosenttia.

Seuraavien ravitsemusneuvojen avulla saat parhaat tulokset treenistä:

  • Syö joka päivä kuusi pientä ateriaa.
  • Syö joka aterialla puoli kourallista runsasproteiinista ruokaa, kuten broileria, vihreitä linssejä tai vähärasvaisia maitotuotteita.
  • Syö joka aterialla puoli kourallista juureksia tai täysjyvätuotteita, kuten kvinoaa, hissiä tai tattaria.
  • Syö joka aterialla ja välipaloina 1 - 2 kourallista kasviksia.
  • ÄLÄ nauti rasvaa ja kuituja HETI treenin jälkeen, sillä ne hidastavat ravintoaineiden imeytymistä.
  • Käytä hyviä rasvoja, kuten avokadoa, kalaöljyä, oliiviöljyä ja pähkinä- ja siemenöljyjä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee