Täältä löydät viikkojen 1–3 ohjelman ja harjoitukset.

Voimakoulun pakaraohjelman osa 1

Voimakoulun ohjeita ja ohjelmaa noudattamalla saat 6 viikon treenillä katseenkestävät pakarat, lupaa ohjelman laatija, omavalmentaja Julian Felix.

tiistai 21. syyskuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

TARVITSET VAIN:


1) Jumppapallon

  • Hanki laadukas pallo, jonka pinta ei ole liian liukas.

  • Pumppaa pallo riittävän täyteen. Älä kuitenkaan niin täyteen, ettei pallon päällä pysy selällään.

  • Huolehdi, että pallossa on aina sopivasti ilmaa lisäämällä palloon ilmaa silloin tällöin.
  • Valitse oikea koko:
    Pallon halkaisija / pituutesi
    45 cm / alle 155 cm
    55 cm / 155–171 cm
    65 cm / 171–186 cm
    75 cm / 187–198 cm


2. Selkänojallisen tuolin (voit myös käyttää ikkunalauta tai seinää tukena)

TEMPO JA HENGITYS

Sopiva tempo:Laske hitaasti kolmeen ponnistusvaiheessa. Laske viiteen palautusvaiheessa.
Oikea hengitys: Hengitä ulos ponnistuksen aikana. Hengitä sisään palautusvaiheessa.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee