Vauvatreeni: istumaannousu

Hauskaa ja tehokasta vatsalihastreeniä yhdessä vauvan kanssa!

Nainen tekee istumaannousua vauva käsissään

Istumaannousu

Vaikutukset

Vatsa-, hauis- ja olkalihakset.

Tee näin

  • Asetu selinmakuulle jalat ojennettuina ja ota tukeva ote lapsesta kainaloiden alta.
  • Nouse rullaten istumaan.
  • On tärkeää, että rullaat ensin yläselän ja vasta sitten selän alaosan.
  • Rullauksen alussa kannattaa olla hieman vauhtia, jotta liike ei tunnu ylivoimaisen raskaalta.
  • Toistot: 10-15 (jos se on liian vähän, tee harjoitus vain yhdellä kädellä).

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background