Vauvatreeni: istumaannousu

Hauskaa ja tehokasta vatsalihastreeniä yhdessä vauvan kanssa!

Nainen tekee istumaannousua vauva käsissään

Istumaannousu

Vaikutukset

Vatsa-, hauis- ja olkalihakset.

Tee näin

  • Asetu selinmakuulle jalat ojennettuina ja ota tukeva ote lapsesta kainaloiden alta.
  • Nouse rullaten istumaan.
  • On tärkeää, että rullaat ensin yläselän ja vasta sitten selän alaosan.
  • Rullauksen alussa kannattaa olla hieman vauhtia, jotta liike ei tunnu ylivoimaisen raskaalta.
  • Toistot: 10-15 (jos se on liian vähän, tee harjoitus vain yhdellä kädellä).

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background