Täsmäaseet paksuille ulkoreisille

torstai 7. kesäkuuta 2012 teksti KUNTO PLUS

Jos ongelmasi ovat paksut ulkoreidet, panosta kestävyyslajeihin, jotka treenaavat jalkoja ja kuluttavat runsaasti energiaa. Lenkkeily on ilmeinen valinta, vaihtoehdoksi käy kuntokeskuksen crosstrainer. Kuntoile vähintään 30–40 minuuttia kerralla. Kävele välillä, jos et jaksa juosta yhtäjaksoisesti.

Täsmäharjoitus paksuille ulkoreisille

Loitontajaliike jumppakuminauhalla


Alkuasento

Asetu selinmakuulle polvet koukussa. Kierrä jumppakuminauha kummankin polven ympärille ja päät käsien ympärille. Nosta peppu ylös niin, että vartalo on linjassa rintakehästä lantioon.

Liike

Loitonna polvia toisistaan, vaikka kuminauha vastustaa sivuttaisliikettä. Kohota samalla toinen jalkaterä hitaasti ylös lattiasta. Pidä jalat muuten paikoillaan ja polvet vieretysten. Palaa alkuasentoon ja toista toisella jalalla.

Vaikutus

Pakarat, ulkoreidet ja takareidet.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee