Täsmäaseet paksuille sisäreisille

Hankaavatko reidet ikävästi yhteen, farkut kuluvat puhki haaroista ja shortsinlahkeet kipuavat reisiä pitkin ylös?

torstai 7. kesäkuuta 2012 teksti KUNTOPLUS

Ratkaisu on rasvanpolttoliikunta! Treeni on sitä rankempaa ja energiaa kuluu sitä enemmän, mitä enemmän kehon omaa painoa käytetään hyväksi vastuksena. Perinteinen lenkkeily on hyvä vaihtoehto, ja sen lisäksi tai sen vaihtoehtona voit kokeilla esimerkiksi step- tai bodycombat-tunteja, joihin kuuluu nousuja ja jalkalihakset saavat treeniä, ja syke nousee varmasti.

Täsmäharjoitus paksuille sisäreisille


Lähentäjäliike redondopallolla


Alkuasento

Asetu selinmakuulle polvet koukussa ja jalkapohjat alustaa vasten. Purista redondopalloa polvien välissä. Kohota sitten peppu ylös niin, että vartalo on linjassa rinnasta lantioon. Pidä käsivarret joko vartalon sivuilla tai nosta ne ylös.

Liike

Purista redondopalloa ja nosta samalla toista jalkaa hitaasti ilmaan. Keskity liikuttamaanvain säärtä pitäen polvet vieretysten. Palaa rauhallisesti alkuasentoon ja toista liike toisella jalalla.

Vaikutus

Pakarat, sisäreidet ja takareidet.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä sinua auttaa rentoutumaan kiireisen päivän jälkeen?


KUNTO PLUS suosittelee