Sotilaspunnerrus (pystypunnerrus eteen)

torstai 27. elokuuta 2015

Tämä harjoitus kuuluu Muodonmuutoskoulun 1. 2. ja 3. vaiheeseen.

Muodonmuutoskoulun 1. vaiheessa on kaikkiaan 15 harjoitusta. Löydät 1 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Vaiheessa 2 on kaikkiaan 16 harjoitusta. Löydät 2 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Vaiheessa 3 on kaikkiaan 11 harjoitusta. Löydät 3 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Osa harjoituksista on yhteisiä.

Alkuasento:

Nosta levytanko hartioiden eteen niin, että kyynärvarret ovat pystysuorassa tangon alla ja ranteet suorina.

Liike

Nosta tanko ylös suorille käsivarsille ja laske se hitaasti ja hallitusti alkuasentoon. Pidä niska ojennettuna ja ylävartalo vakaana koko liikkeen ajan. Jännitä myös pakarat tiukoiksi. Voit joustaa hiukan polvilla ja käyttää siten jalkoja apuna, jos liike alkaa tuntua liian raskaalta.

Tärkeää: Älä nojaudu taaksepäin, vaikka viimeisten toistojen aikana tekisikin mieli.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee