Penkkipunnerrus leveällä otteella

torstai 27. elokuuta 2015

Tämä harjoitus kuuluu Muodonmuutoskoulun 1. 2. ja 3. vaiheeseen.

Muodonmuutoskoulun 1. vaiheessa on kaikkiaan 15 harjoitusta. Löydät 1 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Vaiheessa 2 on kaikkiaan 16 harjoitusta. Löydät 2 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Vaiheessa 3 on kaikkiaan 11 harjoitusta. Löydät 3 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Osa harjoituksista on yhteisiä.

Alkuasento

Asetu selinmakuulle penkille ja ota leveä ote levytangosta. Pidä olkavarret noin 45 asteen kulmassa hartioihin nähden ja levytanko rinnan päällä. Vakauta ylävartalo vetämällä lapaluita alas ja yhteen.

Liike

Punnerra tanko ylös ojentamalla käsivarret suoriksi. Laske tanko alkuasentoon hitaasti ja hallitusti työntäen rintakehää ylös.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee