Maastaveto yhdellä jalalla

Harjoitus kuuluu Muodonmuutoskouluun valmistavaan ohjelmaan.

keskiviikko 30. kesäkuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Harjoitus kuuluu Muodonmuutoskouluun valmistavaan ohjelmaan.

Ohjelman ja sen 5 harjoitusta saat täältä.

Alkuasento

Seiso yhden jalan varassa ryhdikkäänä käsipaino kummassakin kädessä niin, että koko jalkapohja on alustassa ja paino jakautuu tasaisesti päkiälle ja kantapäälle. Pidä käsivarret rentoina ja hartiat takana ja alhaalla.

Jos tasapainon pitäminen tuntuu vaikealta, purista alustaa varpailla. Voit myös pitää lepovuorossa olevaa jalkaa esimerkiksi rullalle käärityn pyyhkeen päällä, niin tasapaino on helpompi säilyttää.

Liike


Taivuta vartaloa eteen notkistaen hieman polvea ja viemällä lantiota taaksepäin. Pidä ylhäällä oleva jalka rennosti koukussa takana. Pidä käsipainot mahdollisimman lähellä kehoa.

Tarkista asentosi peilistä: ala-asennossa vesilasin pitäisi pysyä pystyssä ristiselän päällä. Suorista vartalo jännittäen pakaroita ja vaihda jalkaa.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee