10 minuutin lämmittely

Lämmittely notkistaa niveliä ja lämmittää lihakset, kohentaa suorituskykyä ja laskee loukkaantumisriskiä.

torstai 16. tammikuuta 2014 teksti KUNTO PLUS

Lämmittele noin kymmenen minuuttia

1. Polven nostot

Asetu seisomaan hyvässä ryhdissä. Nosta polvia vuorotellen ylös, vedä reittä vartaloa vasten niin, että takareisi venyy.
Toistot: 30


2. Etureisien lämmittely

Nostele jalkoja rivakasti vuorotellen kohti peppua etureittä venyttäen.
Toistot: 30


3. Laskeutuminen ja nousu

Asetu seisomaan hyvässä ryhdissä. Laske kämmenet lattiaan, suorista sääret ja "kävele" käsillä eteen päin niin pitkälle, että olet punnerrusasennossa. Palaa takaisin, niin pitkälle, että kädet koskettavat varpaita, ja nouse ylös. Toista.
Toistot: 30


Juokse lopuksi hetki paikallasi.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Missä ja miten treenaisit mieluiten?


KUNTO PLUS suosittelee