Sumokyykyt ja varpailleennousut

Peppu kiinteäksi 5 viikossa 5:llä tutkitusti tehokkaalla harjoitteella!

keskiviikko 24. elokuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

Harjoite

Alkuasento

  • Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät ulospäin.
  • Suorista selkä pitkäksi ja jännitä sekä vatsalihaksia että lantionpohjaa.


Liike

  • Hengitä sisään ja laskeudu kyykkyyn niin pitkälle, että polvet ovat suorassa kulmassa. Hengitä ulos ja nouse ylös.
  • Pidä polvet varpaiden tasalla ja paina jalkaterät tukevasti lattiaan.
  • Tee 10 kyykkyä. Jää viimeisellä toistolla kyykkyyn ja tee 10 nytkytystä.
  • Jää kyykkyyn ja kohottaudu varpaiden varaan 10 kertaa. Jää viimeisellä toistolla varpaillesi ja pysyttele paikallaan 10 sekuntia.


Lihakset

Etu- ja sisäreidet sekä pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 kyykkyä + 10 nytkytystä + 10 varpaillenousua + 10 s varpaillaan.

Katso video

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee