Lantion nostot pallon kanssa

Lantion nostot pallon kanssa yhdellä jalalla treenaavat sisäreisiä, takareisiä ja varsinkin pakaroita.

keskiviikko 24. elokuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

Harjoitus

Alkuasento

  • Asetu selinmakuulle toinen jalka koukussa ja nosta toinen jalka yläviistoon.
  • Purista redondopallo polvien väliin. Jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjaa. Nosta kädet ylös pitäen hartiat rentoina.


Liike

  • Hengitä ulos ja nosta lantio, mutta pidä hartiat lattiassa. Jännitä pakaralihaksia niin paljon kuin pystyt.
  • Hengitä sisään ja laske lantio alas. Tee 10 toistoa.
  • Jää viimeisellä nostolla yläasentoon ja purista palloa 10 kertaa polvilla. Pidä viimeistä puristusta 10 sekuntia. Laskeudu alas.


Vaikutus

Sisäreidet, takareidet ja pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 nostoa + 10 puristusta + 10 s paikallaan.

Katso harjoitusvideo

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee