Kyykyt ja sivuliu'ut

Kyykyt ja sivuliu'ut treenaavat sekä pakaralihaksia että sisäreisiä ja etureisiä hurjan tehokkaasti.

keskiviikko 24. elokuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

HArjoite


Alkuasento

  • Seiso ryhdikkäänä lantion levyisessä haara-asennossa parketilla tai muulla liukkaalla alustalla toinen jalka liukumatolla, villaisella patalapulla tms. hyvin liukuvalla pikku liinalla.
  • Jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjan lihaksia.


Liike

  • Hengitä sisään ja kyykisty peppua taakse ja liu'uttaen toista jalkaa mahdollisimman pitkälle sivusuunnassa.
  • Palaa ylös uloshengityksellä. Tee 10 toistoa. Jää 10. toistolla ala-asentoon ja tee 10 nytkytysliikettä.
  • Pysy liukuasennossa 10 sekuntia ja nouse lopuksi ylös.
  • Toista toiselle puolelle.


Vaikutus
Sisäreidet, etureidet ja pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 liukukyykkyä + 10 nytkytystä + 10 s paikallaan kummallakin jalalla.

Katso video

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee