Jalkojen koukistus pallolla (pallon rullaaminen jaloilla)

torstai 27. elokuuta 2015

Tämä harjoitus kuuluu Muodonmuutoskoulun 1. 2. ja 3. vaiheeseen.

Muodonmuutoskoulun 1. vaiheessa on kaikkiaan 15 harjoitusta. Löydät 1 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Vaiheessa 2 on kaikkiaan 16 harjoitusta. Löydät 2 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Vaiheessa 3 on kaikkiaan 11 harjoitusta. Löydät 3 vaiheen harjoitukset ja ohjelmat täältä.

Osa harjoituksista on yhteisiä.

Alkuasento

Asetu selinmakuulle ja nosta pohkeet pallon päälle (tai vain jalkaterät, jos haluat liikkeestä raskaamman) ja pakarat ilmaan.

Liike

Pidä pakarat ilmassa ja vieritä palloa itseäsi kohti. Pidä jalkaterät samansuuntaisina. Nosta sitten toinen jalka ilmaan ja vieritä palloa poispäin yhdellä jalalla. Pidä pakarat koko ajan ylhäällä ja lantio mahdollisimman suorana.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee