Askelkyykky kellon ympäri

Harjoitus kuuluu Muodonmuutoskouluun valmistavaan ohjelmaan.

keskiviikko 30. kesäkuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Harjoitus kuuluu Muodonmuutoskouluun valmistavaan ohjelmaan.

Ohjelman ja sen 5 harjoitusta saat täältä.

Alkuasento
Seiso ryhdikkäänä käsipaino kummassakin kädessä. Kuvittele seisovasi keskellä kellotaulua, jossa on kellonajat 12, puoli 2, 3, puoli 5, 6, puoli 8, 9 ja puoli 11.

Liike
Ota askel kohti kello 12:ta ja laske takimmaisen jalan polvi alustaan niin, että kummankin jalan polvet ovat 90 asteen kulmassa.

Astu takaisin alkuasentoon. Ota askel kohti puolta kahta. Ota askel vain jalalla, älä kierrä vartaloa. Astu takaisin alkuasentoon.

Ota askel sivulle kohti kello 3:a. Älä kierrä vartaloa. Astu takaisin alkuasentoon. Tee samoin kello puoli 5:een, 6:een, puoli 8:aan, 9:ään ja puoli 11:n.

Pidä selkäranka koko ajan suorana.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee