1½ vinopenkkipunnerrusta

torstai 27. elokuuta 2015

Tämä harjoitus kuuluu Muodonmuutoskoulun 1., 2. ja 4. vaiheeseen.

Muodonmuutoskoulun vaiheessa 1 on kaikkiaan 15 harjoitusta, joista 10 on nähtävissä harjoitusvideoina ja 5 kuvauksina valokuvien kanssa. VAIHEEN 1 harjoitukset ja ohjelma täältä.

Muodonmuutoskoulun vaiheessa 2 on kaikkiaan 16 harjoitusta, joista 14 on nähtävissä harjoitusvideoina ja 2 kuvauksina valokuvien kanssa. VAIHEEN 2 harjoitukset ja ohjelma täältä.

Muodonmuutoskoulun vaiheessa 4 on kaikkiaan 13 harjoitusta, joista 11 on nähtävissä harjoitusvideoina ja 2 kuvauksina valokuvien kanssa. VAIHEEN 4 harjoitukset ja ohjelma täältä.

Alkuasento

Säädä punnerruspenkki suurin piirtein 30 asteen kulmaan. Asetu penkille käsipaino kummassakin kädessä. Olkavarret saavat osoittaa alas noin 45 asteen kulmassa hartioihin nähden. Vakauta ylävartalo vetämällä lapaluita alas yhteen. Pidä kyynärvarret koko liikkeen ajan pystysuorassa.

Liike

Huom! Videolla näytetään tavallinen vinopenkkipunnerrus.

Punnerra käsipainot ylös ojentamalla käsivarret täysin suoriksi. Laske ne sitten takaisin puolitiehen. Punnerra painot uudelleen ylös ennen kuin viet kädet alkuasentoon.

Kuvittele painoja laskiessasi, että vedät niitä alas. Paina lapaluita entistä enemmän yhteen ja nosta rintaa niin, että liike on hallittu.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee