Nainen punneruksen yläasennossta

Tästä se lähtee: KUNTO PLUSsan viiden viikon burpee-haaste! Valmiina?

© Jakob Helbig

Bodya burpeesta

KUNTO PLUSsan viiden viikon burpee-haaste vahvistaa ja kiinteyttää kehoa – kokeile itse!

keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Burpee joka päivälle

Ohjelmaan kuuluu 7 erilaista burpeeta – 1 joka viikonpäivälle. Tee viikolla 1 joka päivä 10 toiston burpee-sarja. Tee toistot mahdollisimman ripeästi. Lisää joka viikko toistojen määrää kymmenellä. Viikolla 2 siis teet joka päivä 20 burpeeta, ja viikolla 5 olet edennyt jo 50 päivittäiseen toistoon.
  • Viikko 1 - 10 toistoa
  • Viikko 2 - 20 toistoa
  • Viikko 3 - 30 toistoa
  • Viikko 4 - 40 toistoa
  • Viikko 5 - 50 toistoa

Muista alkulämmittely ennen treeniä, esimerkiksi kevyesti hölkäten, pyöräillen tai niveliä pyöräytellen. 

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Muista, että saadaksesi liikkeistä parhaan hyödyn, tee toistot niin vauhdikkaasti kuin jaksat.

Annetaan palaa!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee