Kokemukset Adios allit bootcampista

5 treeniä viikossa ja tiukka 8 viikon ravitsemussuunnitelma tekivät ihmeitä käsivarsille.

maanantai 4. heinäkuuta 2016 teksti M. Kristensen

Katrine, 23 vuotta:

"Olen superiloinen onnistumisesta"

ennen

nyt

  • 20 % vähemmän rasvaa käsivarsissa!
  • Käsivarren rasvapihtimittaus ennen bootcampia: 18,6 mm
  • Käsivarren rasvapihtimittaus nyt: 14,8 mm
  • Käsivarren ympärysmitta ennen: 26,6 cm
  • Käsivarren ympärysmitta nyt: 27,4 cm
  • Paino ennen: 68,1 kg
  • Paino nyt: 63,8 kg
  • Vyötärö ennen: 69 cm
  • Vyötärö nyt: 65,8 cm


Katrine kertoo:

Käsivarteni olivat surkeassa kunnossa ennen bootcampia. Olen aina liikkunut paljon ja tottunut olemaan lihaksikas. Mutta puolitoista vuotta sitten loukkasin olkapääni, liikunnan puute alkoi pian näkyä käsivarsissakin – siksi olen todella tyytyväinen bootcampin tuloksiin!

Se oli paljon helpompaa kuin odotin. Minua jännitti, riittääkö itsekurini ja haluni treenata niin monta kertaa viikossa, mutta kun pääsin vauhtiin, itsetunto kasvoi, ja olen todella saanut takaisin motivaationi ja treenaamisen ilon.

Viikkojen kuluessa huomasin myös, ettei ravintosuunnitelmaa ollutkaan vaikea seurata. Se vaati vähemmän suunnittelemista kuin odotin, mikä oli iloinen yllätys.

Jatkan aivan varmasti ravitsemussuunnitelman periaatteiden noudattamista, tosin soveltaen silloin, kun menen jonnekin vaikka vierailulle.

Luulin, että kaipaisin ruisleipää, mutta niin kävi vain kahdesti – silloin oli vain pakko yrittää vastustaa houkutusta.

Minun ei ole tarvinnut pyydellä anteeksi tai kieltäytyä menoista, sillä kaikki ovat olleet uskomattoman kivoja ja ottaneet ohjelmani vaatimukset hyvin huomioon.

Olen ällistynyt siitä, miten hyviä tulokset ovat. Aion toteuttaa itse vielä toisen 8 viikon ohjelman, jos siihen tulee tarvetta: on ihanaa kun tietää, milloin kuuri päättyy – silloin se on myös helpompi pitää loppuun asti!

Pernille, 24 vuotta:

"Näytän nyt mielelläni käsivarteni"

ennen

nyt

  • 16 % vähemmän rasvaa käsivarsissa!
  • Käsivarren rasvapihtimittaus ennen bootcampia: 18,4 mm
  • Käsivarren rasvapihtimittaus nyt: 15,4 mm
  • Käsivarren ympärysmitta ennen: 28,1 cm
  • Käsivarren ympärysmitta nyt: 27 cm
  • Paino ennen: 61,7 kg
  • Paino nyt: 57,1 kg
  • Vyötärö ennen: 72,5 cm
  • Vyötärö nyt: 67 cm


Pernille kertoo:

En todellakaan ollut ylpeä käsivarsistani. Minulla ei ollut lainkaan lihaksia ja huonoina päivinä en halunnut lainkaan näyttää käsivarsiani... Jo 3-4 viikon kuluttua aloin huomata muutosta käsivarsissani, ja nyt olen niin ylpeä käsivarsistani, että esittelen niitä mielelläni!

Ohjelma oli minusta aivan fantastinen! Olin uskomattoman innostunut ja tunsin, että se on suunniteltu minun tarpeitani vastaavaksi. Huomasin varsinkin parin ensimmäisen viikon aikana, miten valtavasti sain energiaa syömällä proteiinipitoista ruokaa.

Minusta treenaaminen ei tuntunut lainkaan vaikealta, mutta ruuan kanssa oli kyllä vaikeampaa. Ei niinkään se, mitä kaikkea ei saanut syödä, vaan se, että oli vaikeaa syödä muiden kanssa. Asun yhteisössä, ja jouduin jättämään väliin monta illanviettoa, koska en halunnut, että minun takiani pitäisi nähdä erikseen vaivaa – ja vähän siksikin, etten jaksanut aina selittää syitä.

Vielä ohjelman jälkeenkin treenaan käsivarsiani kaksi kertaa viikossa ja käyn lenkillä. En syö vieläkään hiilihydraatteja, jos vain voin sitä välttää, ja pidän huolta, että kaikilla aterioilla on proteiinia. Jatkossa aion kyllä hiukan löysätä ruokavaliota, jotta sosiaalinen elämä helpottuu. Tulen noudattamaan 80-prosenttisesti Adios allit bootcamp –ohjelmaa ja vähän nauttia herkuttelusta ystävien kanssa.

Louise, 34 vuotta:

"Huomasin pian, miten vahvistuin"

ennen

nyt

  • 12 % vähemmän rasvaa käsivarsissa!
  • Käsivarren rasvapihtimittaus ennen bootcampia: 19,8 mm
  • Käsivarren rasvapihtimittaus nyt: 17,4 mm
  • Käsivarren ympärysmitta ennen: 29,5 cm
  • Käsivarren ympärysmitta nyt: 28,5 cm
  • Paino ennen: 64 kg
  • Paino nyt: 61,5 kg
  • Vyötärö ennen: 77,5 cm
  • Vyötärö nyt: 75,5 cm


Louise kertoo : En ole koskaan erityisesti pitänyt käsivarsistani, mutta treenaaminen on auttanut.
Bootcamp-ohjelma oli hieno. Treeni oli tosi tehokasta, ja helpointa yhdessä muiden kanssa. En ole tottunut lihastreeniin, joten se oli minulle aluksia hirveän rankkaa. Huomasin kuitenkin nopeasti, miten vahvistuin ja sain siitä hurjasti lisää motivaatiota.

Oli myös hienoa välttää perunoiden, pastan ja riisin syömistä. Ruisleipää kaipasin kyllä tosi paljon. Oli myös hiukan hankalaa selittää kaikille, miksi ei voi syödä voileipää. Ja minun pitäisi lisäksi opetella syömään lihaa aamuisin, se on vaikeaa.

Kaiken kaikkiaan ohjelma oli jännittävä ja oli hienoa, miten sain selvästi lisää energiaa – niin ja tietysti myös kauniit käsivarret!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Missä juokset mieluiten?


KUNTO PLUS suosittelee