Kurvit bikinikuntoon 8 viikossa!

Seuraavien kahdeksan viikon ajan yhdistellään kestävyysharjoittelua yksinkertaisiin mutta tehokkaisiin voimaharjoituksiin.

torstai 11. huhtikuuta 2013 teksti F. Hallqvist

Tilaa lehti - pääset kaikkiin aineistoihin >>

Kurvit bikinikuntoon 8 viikossa!


Voimaharjoitukset ovat niin yksinkertaisia, että ne oppii heti ja harjoittelusta tulee tapa. Motivaatio pysyy huipussaan viikosta toiseen, sillä treeni vahvistaa kehoa viikko viikolta ja keho kiinteytyy näkyvästi.

Näet kaikki liikkeet videolta täältä


Ennen bikinivartalon viimeistelyyn ryhtymistä kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään, millainen treenitapa sopii juuri itselle. Olisiko mukavinta kuntoilla aina kaverin kanssa vai kätevintä pitää kiinni tietyistä päivittäisistä treeniajoista? Vai etsitäänkö kalenterista vain vapaita kuntoiluhetkiä?

Treenin jatkuvuus on tärkeää, ja kuntoilun edetessä on hyvä muistaa, että jokainen päivä vie lähemmäksi kauniin kiinteää kesäkehoa.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee