Vahvat pakarat KUNTO PLUSsan pepputreenillä

KUNTO PLUSsan pepputreeni auttaa vahvistamaan pakaralihaksia tehokkaasti. Sarjan ensimmäisessä osassa tehdään sivujuoksua ja yhden jalan kyykkyä.

Nainen tekee pakaraharjoitetta.

PEPPUTREENI Pepputreeni alkaa sivujuoksulla ja yhden jalan kyykyllä. Harjoitteet muuttuvat vaativammiksi sarjan edetessä.

KUNTO PLUSsan kuusiosaisen pepputreenin jokainen osa sisältää kaksi reisiä ja pakaroita vahvistavaa harjoitetta, jotka muuttuvat kerta kerralta vaativammiksi.

Treenaa sarjan mukana, niin saat takuulla vahvemman pepun! Vahvat pakarat ja reidet tukevat koko kehon toimintaa.

Tee ohjelma neljästi viikossa – tosin mitä useammin treenaat, sitä parempi! Kun ohjelma alkaa tuntua helpolta, siirry seuraavaan ohjelmaan, joka on edellistä haastavampi.

Kaikki 6 ohjelmaa alla.

Vahvat pakarat KUNTO PLUSsan pepputreenillä

Yhden jalan kyykky

Osa 1

Pepputreenin ensimmäisessä ohjelmassa tehdään sivujuoksua ja yhden jalan kyykkyä. Ohjelma sopii sekä vasta-alkajille että edistyneille, ja se vahvistaa sekä reisiä että pakaroita.

TÄSTÄ TREENIIN

Jalannosto nelinkontin

Osa 2

Pepputreenin kakkososan harjoitteet ovat hyppy kyykkyyn ja näpäytys sekä jalannosto nelinkontin. Näillä saat takuulla lihakset helliksi!

TÄSTÄ TREENIIN

Luisteluhyppy

Osa 3

Pepputreenin kolmannessa osassa tehdään luisteluhyppyä ja kyykkyä ja jalannostoa sivulle vastuskuminauhan avulla.

TÄSTÄ TREENIIN

Antautumiskyykky

Osa 4

Pepputreenin neljännessä osassa kehoa haastetaan hiihtokyykyllä ja antautumiskyykyllä. Treeni on rankka mutta tehokas ja kestää vain vähän yli 6 minuuttia.

TÄSTÄ TREENIIN

Yhden jalan maastaveto

Osa 5

Pepputreenin loppukiri alkaa. Viidennessä osassa tehdään polvennostojuoksua ja yhden jalan maastavetoa kahvakuulan kanssa.

TÄSTÄ TREENIIN

Kyykky kahvakuulan kanssa eli maljakyykky

Osa 6

KUNTO PLUSsan tehokkaan pepputreenin kuudennessa ja viimeisessä osassa myös syke lähtee nousuun kyykkyhypyllä ja kyykyllä kahvakuulan kanssa (maljakyykky).

TÄSTÄ TREENIIN

    Newsletter background