3 joukkuetta kohensi 8 viikkoa yleiskuntoaan eri lajeilla.

Mikä treeni on tehokkainta?

KUNTO PLUSsan 13 hengen testiryhmä jakautui 3 joukkueeseen jotka kisasivat keskenään siitä, kohottaisiko lihastreeni, juoksu vai CrossFit yleiskuntoa parhaiten.

perjantai 26. syyskuuta 2014

Kahden kuukauden koe

KUNTO PLUS -lehden testiryhmillä oli kaksi kuukautta aikaa osoittaa, että juuri heidän treenivalintansa oli tehokkain. Kaikki klome treeniohjelmaa ovat ladattavissa täältä. Valitse mieleisesi! Kaikkien kunto kohosi, mutta erojakin oli, ja osa vaikutuksista oli yllättäviä: esimerkiksi erään juoksijoista lihaskunto ja hapenottokyky eivät parantuneet merkittävästi, mutta pömppövatsa hävisi 8 viikossa. Yksi CrossFitin treenaajista ei ollut tyytyväinen kuntonsa kehittymiseen, mutta hän oli kuitenkin paras seinäkyykyssä- eli wall sit-up -liikkeessä. Hän jaksoi pysytellä seinää vasten istumassa 10 minuutia 15 sekuntia. (Saako joku enkkarin rikki?) Hänen tuloksensa liikkeessä oli parantunut 8 viikon treenillä uskomattomat 681 %!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee