Näkyviä tuloksia Kuntoplussan opeilla!

Tee kyykky tehokkaasti

KUNTO PLUSsan treeniasiantuntija Frida Hallqvist näyttää, miten kyykätään tehokkaasti. Lataa artikkeli ja kyykkyohjelma sivun linkistä.

maanantai 18. toukokuuta 2015 teksti KUNTO PLUS

Kyykyt ovat tehokasta treeniä, kunhan ne tehdään oikein!

Tehokyykkyjen resepti:

  • Seiso hartioidenlevyisessä haara-asennossa hyvässä ryhdissä.
  • Työnnä peppua taakse ja laskeudu alaspäin niin kuin olisit istuutumassa penkille. Hengitä kyykistyessäsi sisään ja jännitä vatsalihakset ja pidä selkä ryhdissä.
  • Kyykisty niin pitkälle, että reidet tulevat vaakatasoon ja polvet ovat 90 asteen kulmassa. Pidä polvet ja jalkaterät samassa linjassa ja siirrä paino kantapäille.
  • Ponnista räjähtävästi ylös jännittäen reidet ja pakarat.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

KUNTO PLUSsan treeniasiantuntija Frida Hallqvistin ohjelmalla sinustakin voi tulla SUPERKYYKKÄÄJÄ! Kuukaudessa 250 kyykyn kuntoon! Lataa ohjelma täältä:

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee