Kiinteä peppu 5 viikossa

Miksi vääntäisit viikosta toiseen salilla laitteilla, kun omalla lattiallakin voi tehdä ­viittä tutkitusti tehokasta pakaraharjoitusta? KUNTO PLUSsan 5 viikon pepputreeni kiinteyttää reidet ja pakarat.

keskiviikko 24. elokuuta 2016
Yhdysvaltalainen ACE (American Council on Exercise) selvitti, mitkä liikkeet vahvistavat kaikkein tehokkaimmin juuri pakaralihaksia. KUNTO PLUS -lehti hyödynsi ACE:n tuloksia ja kehitti viiden huipputehokkaan harjoitteen ohjelman, jossa käytetään vastuksena oman kehon painoa.

Ohjelma

Jokaiseen 5 harjoitukseen kuuluu nytkytyksiä, jotka vahvistavat ja muotoilevat lihaksia pakottamalla ne maitohapoille.
  • Joka harjoitteeseen kuuluu annettu määrä nostoja, venytyksiä ja nytkytyksiä.
  • Tee kutakin harjoitetta 3 sarjaa.
  • Käy koko ohjelma läpi kolme kertaa viikossa. Pidä treenipäivien välissä aina vähintään yksi lepopäivä.

Monikäyttöiset treenivaatteet

Uusi Active Fit -treenisetti sopii kaikkeen liikuntaan riippumatta siitä mitä harrastat. Hyvännäköiset, korkeavyötäröiset mustat trikoot, joissa on leveä vatsaa tukeva vyötärökappale, sopivat joka lähtöön joogasta juoksuun ja siltä väliltä. Trikoiden kanssa yhteensopivan topin leikkaus on väljä, joten se ei kiristä vatsasta. Asu istuu hyvin sekä kovatehoisessa treenissä että rauhallisessa liikunnassa ja on mukava yllä.

MAHTAVA TARJOUS: Hyvännäkoinen treeniasu + 4 KUNTO PLUS -lehteä vain 24,90 € 

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee