Booty camp pelastaa pepun veltostumiselta.

Booty camp - kiinteän pepun resepti

Heitä hyllyville pakaroille hyvästit KUNTO PLUSsan kivikovalla bootycampilla. 8 viikon treenin tavoitteena ovat kauniin pyöreät mutta silti jäntevät pakaralihakset.

keskiviikko 29. lokakuuta 2014
Valtaosa meistä vain istuu takamuksensa päällä sillä seurauksella, että peppu levenee ja painuu littanaksi. Asialle kannattaa tehdä jotain. Pyöreä peppu ei pelkästään näytä paremmalta farkuissa, vaan muodokkuus tarkoittaa myös liikkeitä tukevia ja tehostavia lihaksia. Hyvät tukilihakset myös vähentävät vammojen riskiä ja suuremmat lihakset tehostavat aineenvaihduntaa levossakin. Booty campiin kuuluu 2 elementtiä: lihastreeni - nämä 4 harjoitetta ja kestävyystreeni.

Lataa kesätävyysohjelma ja kokonaisohjelma täältä

TREENAA NÄIN

  • Tee 4 treeniä 2 kertaa viikossa 8 viikon ajan.
  • Tee treenatessa aina 4 kierrosta kaikkia 4 harjoitusta.
  • Pidä 30 sekunnin tauko aina harjoituksesta toiseen vaihtaessa.
  • Tee harjoituksissa 1–3 aina 12 toistoa ja harjoituksessa 4 aina 20 toistoa – kaikilla 4 kierroksella.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee