Frida Hallqvist tekee kuminauhaharjoitetta rannalla

Vastuskuminauha on ainoa tarvitsemasi apuväline, mutta se on välttämätön! 

© Jakob Helbig

6 lihaskuntoharjoitetta kuminauhan kanssa

Tehokas lihaskuntotreeniohjelma vahvistaa kaikkia kehon lihaksia ja on helppo ja nopea tehdä. Välineeksi riittää pelkkä jumppakuminauha.

maanantai 19. kesäkuuta 2017 teksti Frida Hallqvist

Supertehokas treeni

Lihaskunto-ohjelman harjoitteet kehittävät monia lihasryhmiä samanaikaisesti. Liikkeitä tehostetaan kuminauhalla, joka antaa lihaksille tasaisen, kokonaisvaltaisen vastuksen. Samat harjoitteet sopivat mainiosti sekä vasta-alkajille että kokeneille treenaajille, koska liikkeiden vaativuutta voi itse säädellä sen mukaan, kuinka kireällä kuminauhaa pitää.

Meiltä saat treeniohjelmat niin juoksuun, lihaskuntoharjoitteluun, joogaan kuin crossfit-harjoitteluunkin – ja moneen muuhun. Valitse juuri omiin tavoitteisiisi istuva ohjelma täältä ja aloita jo tänään.

Muista lämmitellä, ennen kuin aloitat 6 harjoitteen ohjelman

8 lämmittelyliikettä

  • Pyörittele jalkateriä molempiin suuntiin.
  • Tee vartalon kiertoja molempiin suuntiin.
  • Pyöritä käsiä laajassa kaaressa.
  • Vie päätä sivulta toiselle painaen leukaa rintaan.
  • Tee vuorojaloin polvennostoja: nosta polvi, käännä se sivulle, palauta eteen ja laske jalka.
  • Rullaa kädet alustaan polvet kevyesti koukussa ja ylös selkä pyöreänä.
  • Hengittele lopuksi syvään muutamia kertoja.

Vastuskuminauha – näin valitset juuri omaan treeniisi sopivan kuminauhan

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee