Syke ylös 5 lihaskuntoharjoitteella

Haluatko treenata lihaksia ja hapenottokykyä samalla kertaa? Täältä saat 5 harjoitetta, ja 3 päälinjaa lihastreeniin.

Nainen kyykkää kahvakuulan kanssa

SYKE KORKEALLE! 5 tehoharjoitetta, joissa käytetään mm. kahvakuulaa.

© Jacob Helbig

Treenaa lihaksia aerobisesti

1. Pidä mahdollisimman lyhyet tauot.
2. Aktivoi useita lihasryhmiä yhtä aikaa.
3. Yhdistä liikkeisiin sykettä nostavia hyppyjä.

Aerobinen lihastreeni

  • Varusteet: Kahvakuula 8 kg + jumppamatto
  • Lämmittely: Lämmittele huolellisesti 5 minuuttia: Pyöritä käsiä isoin ympyröin, tee kahden sekunnin venytyksiä ja pyörittele niveliä pehmein liikkein. Lämmittely on tärkää vammojen välttämiseksi.
  • Ohjelma: Tee kaikki 5 harjoitetta perätysten. Pidä 1 min tauko. Toista. Tee 5 kierrosta. Treenaa mieluiten 3 x viikossa.

Harjoitteet

Kahvakuula - Heilautukset

[Kahvakuulakyykky](https://kuntoplus.fi/treeni/voimaharjoittelu/lihaskuntoliikkeet/kahvakuulakyykky)

Etunojapunnerrukset

[Vuorikiipeily](https://kuntoplus.fi/treeni/voimaharjoittelu/lihaskuntoliikkeet/vuorikiipeily)

Käsien ja jalkojen lasku

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background