Syke ylös 5 lihaskuntoharjoitteella

Haluatko treenata lihaksia ja hapenottokykyä samalla kertaa? Täältä saat 5 harjoitetta, ja 3 päälinjaa lihastreeniin.

Nainen kyykkää kahvakuulan kanssa

SYKE KORKEALLE! 5 tehoharjoitetta, joissa käytetään mm. kahvakuulaa.

© Jacob Helbig

Treenaa lihaksia aerobisesti

1. Pidä mahdollisimman lyhyet tauot.
2. Aktivoi useita lihasryhmiä yhtä aikaa.
3. Yhdistä liikkeisiin sykettä nostavia hyppyjä.

Aerobinen lihastreeni

  • Varusteet: Kahvakuula 8 kg + jumppamatto
  • Lämmittely: Lämmittele huolellisesti 5 minuuttia: Pyöritä käsiä isoin ympyröin, tee kahden sekunnin venytyksiä ja pyörittele niveliä pehmein liikkein. Lämmittely on tärkää vammojen välttämiseksi.
  • Ohjelma: Tee kaikki 5 harjoitetta perätysten. Pidä 1 min tauko. Toista. Tee 5 kierrosta. Treenaa mieluiten 3 x viikossa.

Harjoitteet

Kahvakuula - Heilautukset

[Kahvakuulakyykky](https://kuntoplus.fi/treeni/voimaharjoittelu/lihaskuntoliikkeet/kahvakuulakyykky)

Etunojapunnerrukset

[Vuorikiipeily](https://kuntoplus.fi/treeni/voimaharjoittelu/lihaskuntoliikkeet/vuorikiipeily)

Käsien ja jalkojen lasku

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background