Nainen tekee kiertoharjoittelutreeniä rannalla

Ohjelman 9 kehonpainoharjoitetta voi tehdä missä vain – yhtä hyvin rannalla kuin hotellihuoneessa, mökillä tai kotona. 

Tehokas kiertoharjoittelutreeni kaikkialle

Koko kehoa kiinteyttävä kiertoharjoitteluohjelma, joka haastaa sekä lihasvoimat että kestävyyden.

tiistai 12. heinäkuuta 2016

9 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelma 

Ulkona voi treenata samalla, kun ottaa aurinkoa ja kotona voi jumpata televisiota katsellessa. Nämä 9 harjoitusta kiinteyttävät, sutjakoittavat ja vahvistavat. Huomattavia tuloksia saat, kun teet ohjelmaa 3 x viikossa 5 viikon ajan.


Treenaa näin

  • Tee harjoitteita ohjelmassa annettu aika ja sen mukainen määrä toistoja.
  • Harjoitteesta toiseen siirrytään ilman taukoa.
  • Pidä 1 minuutin tauko kaikki 9 harjoitetta tehtyäsi, ja aloita sen jälkeen uusi kierros.
  • Tee kaikkiaan 3 kierrosta.
  • Pidä yllä sellaista tempoa, että hengästyt kunnolla. 


Hox! Jos sataa, tai sopivaa paikkaa ei löydy ulkoa, voit aivan hyvin treenata sisätiloissa. 

Meiltä saat treeniohjelmat niin juoksuun, lihaskuntoharjoitteluun, joogaan kuin crossfit-harjoitteluunkin – ja moneen muuhun. Valitse juuri omiin tavoitteisiisi istuva ohjelma täältä ja aloita jo tänään.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee