Kiertoharjoittelu

Näin yhdistät kiertoharjoitteluohjelman juoksulenkkiin.

Mistä kiertoharjoittelussa on kyse?

Kiertoharjoittelussa lihaskuntoharjoitteet tehdään perätysten ilman taukoja. Treeni vahvistaa lihaksia ja vähentää juoksun aiheuttamien vammojen riskiä. Kestävyyskuntokin kohenee samalla, kun harjoitteiden välissä ei ole taukoja. Kiertoharjoittelu on mainio treenimuoto, sillä varusteita ei tarvita, kuntoilla voi missä vain eikä aikaa kulu kuin hetki.

Tee kiertoharjoitteet lenkin lomassa, niin ajankäyttö on tehokasta. Kuuntele mielimusiikkia ja ota itsestäsi kaikki irti.

Monipuolisuus on olennaista

Treenaa kolme kertaa viikossa. Pelkkä lenkkeily on yksipuolista, ja kuntokäyrä jämähtää helposti paikalleen. Harjoitusohjelmaan kuuluu siksi monenlaista liikuntaa: kiertoharjoittelua, juoksua, kävelyä ja tarvittaessa crosstrainer-treeniä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background