Fatburner special - tabata-treeni

KUNTO PLUSsan Fatburner Special -ohjelman 14 minuutin tabata-osuuden harjoitteet.

perjantai 12. joulukuuta 2014 teksti Michelle Kristensen

Näin sujuu tabata-treeni 

LÄMMITTELY 10 MINUUTTIA
Lämmittele 10 liikkeellä. Lihasten täytyy kestää rasitus heti, kun seuraavaksi siirrytään rankkojen harjoitusten kimppuun. Muutoin syntyy helposti vammoja. Tee jokaista lämmittelyliikettä 30 sekuntia ja käy sitten liikkeet läpi vielä toiseen kertaan.

TABATA: 14 MINUUTTIA
20 sekunnin intervalleja täydellä teholla + 10 sekunnin tauot. Toista sama 8 kertaa jokaisella kolmella harjoituksella(1-3, 4-6,7-9 etc). Yhteen treeniin kuluu siis 4 minuuttia. Pidä sitten minuutin tauko ja jatka taas seuraavaan treeniin.

JÄÄHDYTTELY: 6 MINUUTTIA
Hidasta sykettä. Juokse rennosti paikallaan tai venyttele kuusi minuuttia.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee